- . პროექტის სახელწოდება: სასწავლო ნივთების შეძენა ოპტიმალური ნივთების განსაძღვრა.
- პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით; მოსწავლეებმა უნდა შარჩიონ ისეთი სასწავლო ნივთები რომლებიც აუცილებლად სჭირდებათ.
- პროექტის აქტუალიბა: მოსწავლეებმა დაინახონ რა კავშირშია მონაცემთა ანალიზი ყიველდღიურ ცხოვრებასთან.
- პროექტის მიზანი: მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ ჩემმიერ განსაზღრულ 40 ლარის გახარჯვა და შეიძონონ საჭირო სასწავლო ნივთების შეძენა.
- მონაწილეთა ასაკი: 10 წლის.
- ვადები ხანგრძლივობა: 2-3 დღე
- მოსალოდნელი შედეგები/ პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: საპრეზენტაციო ფაილი, სწავლისათვის აუცილებელი ნივთების შეძენის სია განსაზღრულ თანხაში და არგუმენტირება.
- პროექტისათვის საჭირო რესურსები: სასწავლო ნივთების ფასთა ჩამონათვალი. ფული ბანკნოტების მოდელები.
- პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები): მოსწავლეებს მივეცი სასწავლო ნივთების ჩამონათვალი, მივუთითე თანხის რაოდენობა, მათ უნდა შეეძინათ ამ თანხაში ნივთების ოპტიმალური რაოდენობა.
- საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან ეროვნულ სასწავლო გეგმასტან კავშირი: მათ.დაწყ.(I).2. მოსწავლემ უნდა შეძლოს ძირითადი არითმეტიკული ოპერაციების
შესრულება რიცხვებზე.მათ.დაწყ.(I).12. მოსწავლემ უნდა შეძლოს თვისებრივ და რაოდენობრივ მონაცემთა ინტერპრეტაცია და ელემენტარული ანალიზი.
- პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი); ციური ბერუაშვილი
- ხელმძღვანელის ელ ფოსტა; beruashvilitsiurn@gmail.com
- პროექტის ვებ-გვერდი: tsiuriberuashvili.blogspot.com
სასწავლო პროექტის გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment